miercuri, 3 decembrie 2008

Plăcintă TV sau Irealitatea Focşani

Nu este un subiect cultural, dar nu putem înghiţi plăcintele textilişt(e)ilor care au înfiinţat sereleul "Irealitatea Focşani". Păcat de tinerii care au crezut într-idee, aceea că vor lucra într-o televiziune echidistantă, modernă etc. Cel puţin ATLAS TV a recunoscut de la început care-i sunt stăpânii şi nu i-a lăsat pe telespectatori să descopere. Ar fi fost prea frumos să avem o televiziune locală neatinsă de mocirla în care se zbate acest judeţ. Prefer să privesc la băbăciosul Atlas, unde mai prind şi câte o superbă emisiune culturală, realizată de Janine Vadislav, decât să înghit gogoşile de la Plăcintă TV.

2 comentarii:

Stefan Gabriel Chelaru spunea...

Da mai multe detalii la parerea asta (cum si de ce) ca pare taaaare interesant.

Vrancea Mioritica spunea...

Ce rost are sa mai descriu balciul de la televiziunea SC Textile SRL? Eu chiar am crezut ca o sa vad emisiuni serioase, pe teme fierbinti, neabordate de Atlas TV, nici de Focus-Diplomatic, emisiuni care sa aiba ceva din calitatea celor realizate de Realitatea TV. Cand am descoperit ce varza de sereleu de apartament este Irealitatea TV din Focsnani am inmarmurit. Cand am mai vazut-o si pe Mme Placinta cu gogosi in gura, vorbind despre politichie l-am regretat mult pe "finul" tau Vraciu, "senatorul umbrelutza", doar tu l-ai botezat. L-am regretat chiar si pe amortitul ala de Mos Nicolae, senatorul nulitate fugit de la PNL la PDL. Or fi fost astia doi prosti gramada, dar aveau oarece habar de politica. Cu placintele bagate de PDL in Parlament are viitor de aur PDL mioritic. Fa, te rog, un interviu, pe blog, cu VIP-urile din conducerea sereleului Placinta TV, sa vezi ce oameni conduc Atlas-ul textilistelor. Nu vreau sa zic ce stiu pentru ca am prieteni buni care lucreaza acolo. Au mers la Placinta TV, sperand sa lucreze intr-o televiziune si au dat de o institutie condusa ca o fabrica de confectii.