joi, 24 ianuarie 2008

Muzeul Unirii, muzeu electoral!

Am trăit să vedem şi ultima mizerie în materie culturală din Vrancea mioriţică, ţara impostorilor fii ai băbuţei pe care şeful administraţiei locale o confundă cu Mioriţa şi Moş Ion Roată. Nefiind prin acest ţinut locuit de cei mai proşti directori de instituţii publice în anul electoral 2004, credeam că poveştile cu Stoianov şi festivalurile electorale vor rămâne doar o amintire. Dar uite că necuratul a făcut ca Horia Dumitrescu, directorul Muzeului Vrancei să dea tonul începerii campaniei electorale din acest an de graţie, cu o inaugurare a Muzeului Unirii care va intra în legendă, dar şi în cărţile de istorie. Felicitări dle director! Aţi făcut ieri istorie, dar o istorie ruşinoasă. Şi tot cu Berindei, acest politruc, presupus turnător şi purtător al cămăşii legionare... Muzeul Unirii va rămâne în anale ca primul muzeu electoral. Mai facem şi o lansare de carte "electorală" la Sala de Şedinţe a Consiliului Judeţean prin aprilie - mai. Îl invităm pe extremistul istoric Gheorghe Buzatu să aducă elogii şefului CJ Vrancea şi ne-am scos până la următoarele alegeri electorale. Mişto în acest judeţ, nene! Nu te plictiseşti, măi nene!

2 comentarii:

Stefan Gabriel Chelaru spunea...

Nici o informatie despre Casa de Cultura? Nimic, nimic? Ma asteptam la ceva chestii mai putin stiute, dar se pare ca nu va intereseaza subiectul.

Vrancea Mioritica spunea...

Din nefericire cunosc şi alte aspecte despre Casa de Cultură, unele cu adevărat reprobabile, dar nu am dovezi să-mi susţin argumentele. Or, nu pot să afirm un lucru atâta timp cât nu pot să-l şi demonstrez. Nu cred că o pot lua înaintea Justiţiei. De ce nu l-a reclamat de la început patronul discotecii pe Aurel Oborocea, adică din primul moment al presupusei "infracţiuni"? Subiectul este interesant şi am auzit de caz încă din toamnă. Neavând "pile" la Poliţie sau prin Parchet nu am putut documenta cazul şi l-am lăsat să curgă...